مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 14:052017-12-04سياسي

شرایط اعطای "جایزه علیمحمدی" به رساله های برتر فیزیک و ریاضیات اعلام شد


هشتمین جایزه علیمحمدی در فیزیک و دومین جایزه علیمحمدی در ریاضیات سال 97 برای تقدیر از رساله های برتر دکتری در این حوزه آغاز به کار کرد.

- شرایط اعطای "جایزه علیمحمدی" به رساله های برتر فیزیک و ریاضیات اعلام شد هشتمین جایزه علیمحمدی در فیزیک و دومین جایزه علیمحمدی در ریاضیات سال 97 برای تقدیر از رساله های برتر دکتری در این حوزه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند، جایزه ای به نام جایزه علیمحمدی اعطا می کند.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی، استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیک داخل کشور است که نقش مؤثری در ایجاد زیرساخت های علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی داشته است.

با توجه به اثر مثبتی که اعطای این جایزه در رشته فیزیک در میان محققان جوان و مستعد داشته، اعطای این جایزه از سال 95 به رشته ریاضی نیز تسری یافت تا انگیزه ای برای ارائه رساله های دکتری ارزشمندتر در ریاضیات ایجاد شود.

هشتمین دوره جایزه علیمحمدی در فیزیک و دومین جایزه علیمحمدی در ریاضیات سال 97 برای تقدیر از رساله های برتر دکتری در این دوره حوزه آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعطای "جایزه علیمحمدی" به رساله های برتر فیزیک و ریاضیات اعلام شد

شرایط اعطای "جایزه علیمحمدی" به رساله های برتر فیزیک و ریاضیات اعلام شد